25 Nov 2011

Driving Test #3 - FAIL

Tamam tamam, 3. kez sinava girdin ve yine mi ehliyeti alamadin?! diyebilirsiniz.

Offf cidden kotu bi surucu olmali diyebilirsiniz.

Keske oyle olsaydim, keske gercekten kotu bi surucu olsaydimda bu yuzden sinavi 3. kez gecemedigimi soyleyebilseydim.

Ama oyle degil.

Herseyi yapabiliyorum, herseyide yaptim, biliyorsunuz Ingiltere'de soldan kullaniyoruz, trafigin kotu oldugu bi saatte tek seritli yoldan sag yola girmem gerekiyordu, yolun sag tarafina dogru beklerken arkadaki arabalari beklettigim icin kadindan guzel bi FAIL yedim.

OLUCAK SEY MI?!

Eger yolun biraz daha sag tarafinda dursaydim karsidan gelen arabalar bana carpicakti, oyle olsaydi daha mi iyi olurdu yane?!

Su an icimden oyle guzel laflar geciyorki, disariya soylemeye kiyamiyorum.

Neyse,

Sakinlesmem lazim.


No comments:

Post a Comment