14 Oct 2012

Yolculuk


Lana Del Rey - Ride



Oyle guzel bir gundu ki bugun.
ve bunun icin hic kimseye borclu degildim.
Hatta bir erkege. Sanirim uzun zamandir ilk kez boyle bi durumla karsi karsiyayim.

Eskiden mutlu olabilmem icin illa birine, ozellikle Okyanus'a ihtiyacim olurdu. Ama onu hayatimdan cikarttigim gunden beri hersey okadar degistiki, bende dahil...

Kendimle tanistim, sonunda kendimle tanismama vakit bulabildim, kimseyle ugrasip sadece onlari dusunmedim, onu dusunmedim. Bu sefer sadece bendim. Ruhum ve bedenim.
Yalnizligimi sevdim, artik kendisine aciyan kucuk bir kiz degildim. Yazin gecirdigim soguk ruzgarlari, soguk bir sonbahar gununde ilik nefesimle takas ettim. Belkide gec gelen yazimi bugun, bir gunlugune olsada yasadim.

Once bulutlarla karsilastim. Bana yagmuru getirdiler ama aldirmadim. Ruzgarda kanat cirpan kirlangiclar gibiydim, ona karsi gelmektense, onunla bir olmayi sectim, guclendim.
Sahile vardigimda kizgin dalgalarin sesini duyabildim sadece. Ama bu bile bana huzur vermisti. Onume baktim, mavi olmayan denize, kopuren dalgalarina, uzaktaki gemilere. Kuzey Denizinin cirkinligini bile guzel buldum. Sonucta nasil gorundugu degildi umursadigim, ne olduguydu.
Kimsenin ayak basmadigi kumlarin gerisindeki sivri kayaliklar. Oraya dusme tehlikemi bile sevdim. Mavi korkuluklara tutunurken olum ile yasam, cirkin ve guzel arasinda ne kadar yaklastigimi sevdim. 

Beni, yazin Ege gunesi yakamadi belkide ama Kuzey Denizinin ustunde gezinen benim gibi yalniz bulutlar beni alevlendirdi.

Sonunda ozgurdum ve kontrol tamamen bendeydi.

Oralara giderken yolda hatalar yaptim, hemde kac tane. Bazen yolumu degistirmek zorunda bile kaldim. Ama istikametim belliydi, ona odaklandim, hatalarimdan ogrenip yoluma devam ettim, tek basima. Bazen yavas, bazen hizli gittim. Engelleri astim.
Ama sonunda denizime, sahillere vardim. 
Hedefime vardim.

Iste hayat boyle bisey.


Daha denizlere, sahillere varamamis olabilirim. Su an hizli gittigim yollarda bile degilim, en cok engellerin bulundugu sokaklardan geciyorum belkide. Ama olsun. Yorulsamda vazgecmemek var. 
Sonunda o denize kavusmak var.

No comments:

Post a Comment