23 Apr 2013

Iki Sarkinin Arasindaki Farki Bulun...


Gecen yil bu tarihlerde universiteye geri donerken gecirdigim tren yolculugunu hatirladim simdi. One republic - good life sarkisini bastan sona kadar 10 kez dinlemisimdir. 

Hayatim ozaman mukemmel diyebilcegim gibiydi. 

Ingilterenin en iyi 3.universitesindeydim, sevdigim kocaman bi arkadas grubum vardi, haftanin en az 4 5 gecesi partilerle gecerdi, uzakta olmasina ragmen cok sevdigim ve deger verdigim bi sevgilim vardi. 18-19 yasindaydim, ne cocuktum nede tam bi yetiskindim. 
Camdan disariya bakarken kendi kendime gulumseyip durmustum. 

Simdi? 

Ne zaman kurtulcam bu cehennemden der oldum. O arkadas grubumun gercek yuzlerini gordum. Farkli arkadaslar edindim ama yetmedi. Butun yil disari cikmadim, partilere gitmedim. Sevgilimden ayrilali aylar oldu ama bu halimden memnunum, her ne kadar oyle bi sevgiden sifira dustugume halen inanamasamda, icimde o sevgi boslulugubu hissetsemde, iyiyim. Ev arkadaslarima dayanamiyorum. 20 yasindayim ve 21e 2 ay kaldi..halen hayati ogrenmekle mesgulum. Bazi seyleri umursamamayi bazi olaylarida daha ciddiye almam gerektigini farkettim. Hemen universiteyi bitirip mezun olmak istiyorum. 

Kulaklarimda mi? 
Six degrees of separation - the script. 


"and the 6th is when you admit that you may have fucked up a little..."

No comments:

Post a Comment