5 Feb 2012

Biraz daha ...


Bugun O'nu biraz daha ozledim...



Hatta birazi, dunden daha da fazlaya degistiriyim.

Yazik. Canimin telefonu calinmis. Whatsapp'ten konusurduk hergun, simdi arayamiyorum bile...

Anca facebooktan ogrenebildim, hepte bilgisayarin basinda olucak hali yok ya, neyse.

Bugune kadar beni boyle anlayabilen biri olmamisti daha once. 
Beni, ben oldugum icin sevenim olmamisti.
Oyle ki, iliskimiz sayesinde ailemle, ozellikle babam ile aram daha iyi oldu. 

O'nun sayesinde okadar sabirli ve anlasiyli olmaya basladim ki, eskiden, sabirin s'si yoktu bende. Tamam anlayissizda degildim ama boylede degildim ki.


Beraber buyuduk sanki.

Her gun yanimda olmasada, her gecen gun O'nu daha fazla hissedebiliyorum icimde. 




Gecmiste inanamadigim butun hayallerin gozlerimin onunde gerceklesmesi gibi, bakmaya kiyamadigim, sevmeye doyamadigim bir mucizesin sen.


Iyiki seni beklemisim. Tahminimdende degermis bu gunler.

Durum su ki, o sadece sevgilim degil, o benim en yakin arkadasim.


2 comments:

  1. summer smileer!
    bu yazının aynısından sevgilime copy paste ediyim hehe :)

    ReplyDelete
  2. Mia'cigim, ne dicegimi bilemedim (iyi anlamda tabi) cok tatlisin ya! sabah sabah bi sevindirdin beni :D

    ReplyDelete