15 Feb 2012

Sevgililer Gunu ...

Sevgililer gunu basligini yazarken bile bi garip oldum. Alisik degilim boyle duygusal civik seylere. Boyle dedigime bakmayin siz, sevgilimi tabikide cok seviyorum ve bunu bilmesi benim icin cok onemli tabi de...

Bakinizki ben, 20 yillik hayatimda ilk kez sevgililer gunune bi sevgiliyle kutluyorum. Zaten geneldede sevmem, cok sacma geliyor bana. Eger birini seviyorsan niye illa sevgililer gununde herkesle beraber gostericeksinki? Ne anlami kaliyor simdi? blahblahblah... derken...

Bugun erkek arkadasimi aradim zaten kac gundur dogru duzgun konusamiyorduk. Gecen hafta olan bi olaydan sonra sarsildim ve onunla konusup rahatlamaya ihtiyacim vardi zaten, bugune denk geldi (gercekten bilerek yaptigim bisey degildi illa sevgililer gununde ariyim falan)

Neyse... aksam beni caldirdi ben onu geri aradim. Arkadaslarindan ve gurultuden kurtulduktan sonra bana dedigi ilk sey "Sevgililer gunumuz kutlu olsun hayatim" oldu... Tabi ben yanlis duydugumu sandim "efendim hayatim? ne dedigini tam duyamadim" dedim... guldu ve yine tekrarladi. Direkt guldum, ama oyle MUAHAHAHA tarzinda kotu bi gulus degildi merak etmeyin. Bende dedim "evet bitanem sevgililer gunumuz kutlu olsun" dedim sanirim... oyle biseydi. "Kusura bakma hayatim unutmusum, arkadaslar hatirlatti bugunun sevgililer gunu oldugunu" dedi yazik canim oyle bi telasla anlatiyoduki ben alinirim, kirilirim diye. "yokkkk tatlim merak etme sevgililer gununu sacma buluyorum zaten" dedim...sesinden rahatladigini duydum iste buna sevindim.

Sevgililer gunumuzu kutlarken, yane en azindan o sozleri soyledikten sonra, kendi kendime dusundum. "VAY BE! sonunda sevgililer gununu sevgilinle kutluyosun, sadece herhangi biriylede degil, gercekten sevdigin biriyle...."

Durum sudur ki... yarin 7.ayimiz olucak ve bu benim en uzun iliskim. Genelde cok hizli cani sıkılan bir insanimdir. Hep yeni bisey ararim, yeni insanlar, yeni maceralar. Kucuk olsada hep bir yenilik isterim anlicaginiz. Ikizler burcuyum ama son gununde dogdugum icin biraz yengeclik var yane duygusalligimda tutabilir arada bir. Bu guzel insancigima karsi hislerim onunla tanistigim gun basladi. Ilk goruste ask falan degil sadece o aksam odaya girdiginde hissettigim "enerji" diyelim, sanki onu yillardir taniyomusum hissi verdi, neden yada ne bilmiyorum ama ... o'nu gordugumde biseylerin dogru oldugunu hissettim ve o'na ilk baktigimda hayatimda onemli bir rol alacagindan bile emindim, en azindan bunu istiyordum.

Veeeee...
4 yil ve 2 ay sonra bu noktadayiz. 



No comments:

Post a Comment