8 Jul 2012

Gereksiz gereksinimler degil bunlar


Bir biraya belkide vodkaya, bir bara, bide Okyanus yada Luna gibi insanlara muhtac kalmis bir Summer var artik…
Gunlerdir yazliginda luks bir hapis hayati yasayan Summer artik catlama asamasini coktan gecmis ve kirilma asamasina gelmis bir durumdaydi. Yas olarak kendisine en yakin insan annesi oldugunu farkedince…neyse.
Olay sadece evden cikmamakla kalsa, tamam diyebilirdi belkide. Zaten evde fazlasiyla alkolde vardi abur cuburda, muzikte. 
“Eeee okadar alkol varsa niye bir biraya muhtac?? Manyak misin? Git al bi tane ic!” diyebilirsiniz.
Fakat sizde biliyosunuzdur ki ozellikle aileden fazla yakin olmadiginiz insanlar size misafirlige geldiginde ve yaslarida fazlaca ilerlemis oldugunda, bu tarz “gunahlari” onlerinde islememiz pek makul degilmis. Sonra arkandan konusurlarmis, annen baban hakkinda laflar edip “nasil bi kiz yetirmisler boyle?! ayyy” derlermis, bilmem ne bilmem ne… Bide aniden odamida basmiyolar mi? En cokta buna bayiliyorum zaten. Kapiya vurmak falanda yok, direkt kapi oyle bir kuvvetle acilir ki, artik o kapinin nasil yerinden cikmadigina sasirirsiniz. Bende o durumdayim iste.
Tabikide hersey kotuyken nolur? Daha da kotu bir hale gelir… Yan komsunun zaten sabahtan beri okey oynamasini cektigim yetmemis gibi, misafirlige gelenler klubune bir bebekte katilmis olmaktadir. Disari cikmadigim icin tam emin degilim ama galiba durmadan cocugu suya batirip cikartiyolar ve bebekte durmadan aglayip, zirliyo. Bi sussa..ahh ahhhhhh! cok sey istiyorum yine galiba.
Okyanus’ta zaten fazla etrafta dolanamiyo bazi isleri yuzunden. Luna’yida sorarsaniz, ki sormazsiniz cunku Luna’yi size tanitmadim daha ama bunu sonra yapmayi dusunuyorum, bu hanim kizimizda oldugum yere gelemiyor! Okyanus ve Luna’yi sevmeme ragmen bu tarz olaylarda bi ¬___¬ yapmiyorum degil tabi.
Ve son olarak, bar. En son bara gittigim tarihi hatirliyorum laaaaan! 
Afedersiniz biraz kabalastim, lanli manli konustum normalde boyle bisey yapmam, kusuruma bakmayin. 18 Haziran 2012, Istanbul. Evet en son cici bi arkadasimla mac izlemek icin bir bara gitmistik ve ondan sonra bi daha bar yuzu gormedim ve bu gunlere geldim.
Demek istedigim su ki, YETER!

No comments:

Post a Comment