22 Mar 2013

3. Gun


Gogus kafesimdeki agri bile gulumsememe neden olucak nerdeyse. 

3 gun oldu. 

Kalbim sikisiyo sanki 3 gundur. Artik okadar agriyo ki, midem bulaniyo, basim donuyo. Oturamiyorum bile. Yemek yiyemiyorum, istahsizim. Bunlari gozlerim kapali yazabilmek isterdim aslinda cunku bi okadarda yorgunum. 

Okadar cok agri kesici aliyorumki kafam iyi oldu, olucak sanki. Bide ustune aldigim bitkisel stres giderici/sakinlestirici haplar (bunu sonra anlatirim)... Kusmamak icin kendimi zor tutuyorum. 

Egzersiz yapmak ve kafein tuketmekte yasaklandi. Arada nefes almaya gucum yetmeyecekmis gibi hissediyorum. Yoruluyorum, zorlaniyorum.

Babamlarda bugun cok tedirgin. Zaten annem telaslaniyosa kesin durum ciddi demektir cunku o her zaman soguk kanlidir. Dunden daha kotu gorunuyomusum.. Farkinda bile degilim. 


Neyse ben nefeslerimi saymaya devam ediyim..



No comments:

Post a Comment