23 Mar 2013

4. Gun devami + Tyler'a ithafen..

"And now my eyes are open
And now my heart is closing"

5 dakika ders calismak icin oturuyorum. 
Okadar gaza gelmistimki agriyi dusunmemeye calisip iyi olmayi kafama takmistim. Ama 5 dakikada agridan nefes nefese kaldim, basim dondu, vucudumu tutamaz oldum. 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

Saatler gecti ama agrim gecmedi. 

Dusundumde... 
Son hareketinle kendimi salak gibi hissettim. Sana verdigim deger fazla mi diye dusundurdun. Tavrin ve konusma tarzin simdiden degisti. Yani bildigin gotun havada ve orda oylece kaldi. Bunlari sana durustce yuzune soyleyebilmek isterdim ama gunu geldiginde bunlari okuyacagini biliyorum. Bunu soylememin sebebide seni sevdigimden. Taniyipta sevdigim adamin %87si artik bana yabanci olmus. 

Elinden geldigince beni mutlu etmeye calisiyomussun... 
Ankara'da ve ondan sonra yaptigin kirici seyler ve sozler az olabilir belkide ama okadar inciticiydiki, aynisini ben sana yapsaydim kesin dayanamazdin, ceker giderdin. Simdilik seni ozlemiyorum, ozleyemiyorum. Tanidigim samimi, icten adami ozlemekle yetiniyorum. Kendimi yanindayken huzurlu ve guvende hissettigim kisi artik yok gibi. 

Viber'imi bile yenilemiyorum cunku senden bi daha oyle guzel sozler duyacagima inanmiyorum. Acikcasi, sana guvenemiyorun. 

Ve ben buna cok uzuluyorum..



"And I feel so helplessly
Watch my eyes are filled with fear 
Tell me do you feel the same 
Hold me in your arms again"

No comments:

Post a Comment