13 Mar 2013

Ben bir cocuk sevdim...



Ben bir cocuk sevdim.

Daha 15 yasindaydim onu ilk gordugum gun. Dunyadan habersiz, kendi hayatinda olan biteni bile anlamayan ben, kapidan giren o gizemli cocugun etkisinde hapsolmustum. Kacamadigim bir zindan gibi. Gozlerinde topragin verdigi hayati, sesinde en sevdigim sarkilari barindiriyordu benden izinsiz.Ilk kez birine ondan hoslandigimi itiraf ettigim kisiydi. Nasil cesaretlenmissem.Istedigim, umut ettigim karsiligi alamamistim ama yinede vazgecememistim ondan. O hep benimleydi.

Sonra beni kirdi.

Kalbimi kiran ilk yabanci O’ydu.

Sanirim o gun yasadigim, daha adini bile koyamadigim aciyla yeni bi dunyada uyandim. Hayatimin ne kadarda karanlik oldugunu farkettim sanki bir anda pembe gozluklerim kirildi ve o masumiyetimi kaybettim. Nefes almak zorlasti ve O bunun ana sebebi bile degildi.

Gunler, haftalar, aylar gecti ve nerdeyse 2 yil sonra elimdeki telefona numarasini yazmayi becerebildim.

Sesi hem tamamen farkli, hemde hic degismemisti.

Aradiktan 5 gun sonra o yine benimdi…
ama ben kactim.

Tam 1 yili bi konusup bi kusup gecirdikten sonra kacmayi biraktim. Buyumustuk artik.


Ben bir adam sevdim.

Benim icin ne kadar yanlis biri oldugunu en basindan beri farkindaydim ama umursamadim. Tek hayalimiz mutlu olmakti. Karsimiza cikan herseyi ve herkesi kirmayi becerdik. Birbirimizi bile. Derin bir uykuda, gorunmeyecek ruyalarin pesinden kostuk. Sonra ben uyandim…

Kalmami bile istemedi, pesimden asla gelmedi. Bir zamanlar sikica tuttugu ellerimi dusunmeden birakti. Bu gunun geliceginden o da farkindaydi. Benim kurtulmami istedi ama o asla kendini kurtaramadi, kurtarilmak istemedi.

Ona olan sevgimde kayiplara karisti, halen anlam veremiyorum.

Aylar gecmis ondan ayrilali ama halen arkadasim. Onu anliyorum.


Ben bir adami sevmistim ama O’da, ona olan sevgimde, o derin uykuda kaybolup gitti.

                                                                                                                                 Ve ben yenilendim.



No comments:

Post a Comment