23 Mar 2013

4. Gun


Sabah yine mide bulantisiyla uyandim, oysa pek bi agrim yoktu. 
Annemlerin yanina gittim, 2 ay sonra olucagim ameliyati konustuk sonra konu gogus kafesime geldi. Ne annem nede babam doktor. Annem internette buldugu cozumleri babama anlatip durdu, kocaman bi igneyi gogusume bi kac sefer sokup iyilestirceklermis o siskinligi. 

Iki yada uc kikirdagim okadar siski, ortadaki kemigi derime dogru itmis. Elle hissedilir bi halde ama bu 5 6 yildir boyle. Babamda tamam ondan yaptiririz dedi. Bana soran olmadi tabi neden sorsunlar ki? 

Sonucta bu benim vucudum, benim hastaligim ve nerdeyse 21 yasindayim ne haddime?!

Igneyi yada nasil yapildigini gormeden, her ay yapilmasi gerektigini bilmeden tamam diyo bide... Ameliyat olmami istememelerinin tek nedeni gogusumde iz kalirmis. Bazen okadar aci cekiyorumki, kendi elimle o kikirdaklari cekip kopartmak istiyorum (!) Peki ya igne yaparken bisey olsa ve akcigerim delinse? Sonucta bu igne gogusume bi kac sefer girmeyecek mi? Imkansiz bisey degilki bu.. 

Bu yazimi sadece sag elimle yazabiliyorum cunku sol tarafimi hareket ettirdigimde kemiklerim kirilicakmiscasina agriyor. Babamda sanki olucekmisim gibi davraniyo, annemle tartisiyo, bide bagiriyo, bu cektigim yetmiyomus gibi.. 

Neyse ben nefesimi saymaya devam ediyim en iyisi..

No comments:

Post a Comment