5 Jan 2013

2013’e girdigim saniyede belliydi gunlerimin bok gibi gececegi…



Her sabah icimde anlamsiz bir boslugun verdigi aciyla uyanir oldum. Kolayca utanmayan ben, yerin dibine girip bi daha cikmamak icin delik arar oldum. Gelecegimi merak ederdim en cok, o duyguyu bile kaybettim. Girmez olaydim su lanet 2013’e.. 13 bide ugurlu numaram olucak, hadi ordan…

Insanlari mutlu etmeye calisirsin ama ne kadar cabalarsan daha da batarsin. Her ne kadar bazilari gercekten mutlu oldugunu soylesede neden buna kendimi inandiramiyorum? Okadar ettigim laflardan sonra nerdeyse hic birini yerine getiremedigimi gordukce kendimi gerizekali bi yalanci gibi hissediyorum. Belkide o yuzden inanamiyorumdur? Pinokyo bile dedim okadar ama neyse iste. Ama o ilk haftayi hatirliyorum, gozleri halen kapaliyken dudaklarinin minik bi hareketle olusturdugu o masum gulumseyisi.. Iste o an, hayatimda hic ayni anda tatmadigim bi mucize olustu... gercek huzur ve mutluluk.

Fazla sacmaladim, fazla yanlis anlasildim... Arkadasliktan ote ama sevgiliden az iliskidir bence en guzeli. Samimidir. Kasmaz, illa romantik olma hissi vermez, rahattir. Birazda evcilik tadinda. En azindan suan benim icin boyle. Dogru duzgun bi iliskiye gercekten hazir degilim. Yapabilcegimi sanmiyorum ve bunun icin bi suru neden sayabilirim ama neyse, gerek yok...

Babamla eskisinden daha fazla tartisiyoruz artik. Koridorda gordugumde bile kaciyorum resmen. Kesin yine bi laf edicek dusuncesiyle.. ki... hizlica ortaliktan yok olmazsam ediyoda.. Stres, stres, stres. Bide bana manyak diyin ama Ingiltere’ye gercekten donmek istemiyorum. Bu hayat tarzi beni fazlasiyla yordu ama ben guclu olmaliyim diyip duruyorum iste kendime.

Sadece (yine) sessizce uzanip beni guvende hissettiren birinin bana sarilmasini istiyorum...

                                                                                                                 Cok mu?
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Dudaklarini bi yaklastirir misin? Bisey denicem.

No comments:

Post a Comment