16 Jan 2013


Bugun resmen kendimi bilet almaya kalkisirken buldum. Ne olduysa artik, kendimden gecmisimde ani kararlar almaya baslarken durdurdum kendimi. Kacmak istiyorum. Yada buna ihtiyacim var. Bavulumu toplayip bi daha buraya geri donmemek gibi bi hayalim var. Sabirsizlasiyorum yine ama bu sefer istikametim belirsiz zaten bekleyenim yok. Tam ucak biletini alicakken ne yaptigimin farkina varip dusunmeden kendimi dersime verdim. Yeni kacisim bu oldu zaten. Dersler. Cunku ders calisirken baska bisey dusunmuyorum. Okudugumu anlamak icin aklimdan gecen yuzlerce sacmaligi durdurup sadece tek biseye odaklaniyorum. Araliksiz calisip kendimi iyice yoruyorum ki dersimi bitirdikten sonrada kafam baska yerlere gitmesin. Tabi bugun boyle olmadi. Aradaki uzun molalarim sayesinde hem kafami dersler sayesinde yordum hemde gereksiz seylere...

Tamam sustum.

No comments:

Post a Comment