20 Jan 2013

Bu yaziyi bitiremedim ama olsun...

Gecen yil universite 1.siniftayken haftanin en az 5 gecesi disari cikardim. Pazartesi, sali, persembe, cuma, cumartesi bazende pazar gunleri bizim "grubun" sectigi gecelerdi. Sectigi geceler diyorum cunku bizim universitenin her gecesinde bi klupte universite gecesi vardi. Disari cikmadan once yurttaki mutfagimizda icip eglenirdik, amac gece kluplerine girmeden once kafayi bulmak sonra yine icip daha da sarhos olmakti. Zor sarhos oldugumdan her parti bizim icin bi acidan beni en azindan cakirkeyif/sarhosluk arasina getirmek icin bi oyun haline gelmisti.

Simdi dusunuyorumda...

Neden insanlarla beraber olupta haftada 5 gece icince degilde, tek basina odanda oturup sadece muziginle beraber sessizce icince "alkolik olucaksin" diye endiselenmeye baslar insanlar?

2.sinifa baslayali (universitede bulundugum surede) 1 kez bile gece klubune gitmedim. Gecen yil beraber takildigim grubu biraktim. Gereksiz insanlari hayatimdan attim. Ve bunun sonucunda hem derslerime daha cok odaklanabildim, hem insanlarin sacmaligindan kacabildim, hem sarhos "arkadaslarimi" gecenin sonunda toplama gorevinden kurtuldum, hemde dogru duzgun para biriktirmeye basladim.

*Bu yaziyi Pazar sabahi guzel guzel yaziyodum ama saat 10da yan odadaki gerizekali kiz muzigiyle evi gece klubune cevirdigi icin butun yazma istegim bok oldu. Sonra devam ederim ...


No comments:

Post a Comment